2011. augusztus 12., péntek

Városok és tényleges érdeklődési körök szerinti targetálás a hirdetésekben


Ma több külföldi és hazai portál is hírt adott róla, hogy az Egyesült Államokban mostantól irányítószám szerint is lehet a hirdetési célcsoportot szűrni. Ezzel az újítással egyidejűleg megjelent Magyarországon is egy nagyon hasznos új lehetőség: városok szerint tudjuk a célcsoportot válogatni:

A trükk az érdeklődési köröknél van

Noha a megoldás még nem a klasszikus, hely szerinti keresést jelenti, de nézzük meg, hogy milyen új lehetőségeink vannak mától a “Tetszések és érdeklődési körök” funkció alatt:

Kattints a képre a nagyobb méretért!
Ahol eddig csak rajongói oldalakra lehetett szűrni, most már lehetőség van kulcsszavakrais. És ezek között a kulcsszavak között megtalálhatóak a városok is, a hirdetők legnagyobb örömére! Ezzel ugyan nem azokra szűrhetünk, akik az adott városban élnek, hanem csak azokra, akik az adott város iránt érdeklődnek, de 1-1 hirdetés célzásánál már ez is hatalmas segítség!

Nem csak városok, tényleges érdeklődési körök is!

Lehetőségünk van mostantól egyéb érdeklődési köröket is kiválasztani. Bár úgy láttuk, hogy ez a kulcsszavas keresés egyelőre csak angolul használható, de ki fogjuk próbálni, vajon hatékonyabban működik-e vele a hirdetésünk:

Kattints a nagyobb képért!
Érdekes és régóta nagyon várt újdonságok ezek, hamarosan ki is próbáljuk mindkét új funkciót és beszámolunk róla hirdetési kampányainkról szóló cikksorozatunk új részeként.
Addig is kattintsatok a Tetszik-re, osszátok meg ismerőseitekkel, hogy minél többen tudjanak erről az új funkcióról! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése