2013. december 7., szombat

Nem elemzik közösségi jelenlétüket a kisebb cégek

Hosszú út vezet még addig, hogy a kis és a közepes cégek kihasználják a Facebookban, a Twitterben és más közösségi platformokban rejlő lehetőségeket. Ugyan egyre erősebben vannak jelen ezen a területen, de ez eddig nem vezetett eredményre.
Napjainkban teljesen általános dolog, hogy a nagyvállalatok jelen vannak a Facebookon vagy a Twitteren, hiszen mindez ideális marketingeszköznek tűnik. A példát igyekeznek követni a kisebb cégek is, de közel sem mindig járnak sikerrel. A témát Isabella Hatak, a Bécsi Gazdasági Egyetem és a Sascha Kraus professzor, a Liechtensteini Egyetem munkatársa vizsgálta meg, több mint 400 döntéshozót kérdeztek meg a tapasztalataikról.
Vajon miért nem elemzik közösségi jelenlétüket a kisebb cégek? Folytatás itt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése